Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Comuna Largu

- Judetul Buzau -

comuna largu

 

 

 

fiipregatitDSU

Anunt - Licitatie inchiriere teren 390 mp - 11.05.2023

1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: 

 Comuna Largu, cu sediul in strada Ion Creanga nr. 83, jud.Buzau, cod fiscal: 3724393, telefon/fax: 0238757865, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

2. Informaţii generale privind obiectul închirierii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat:

teren intravilan in suprafata de 390 mp,situat in comuna Largu,jud.Buzau, aparținnd domeniului privat al comunei Largu, jud.Buzau conform caietului de sarcini temeiului legal OUG 57/03.07.2019 si HCL Comuna Largu, nr.25 din 27.04.2023.

Citește mai departe...

C O M U N I C A T - AVOCATUL POPORULUI-BIROUL TERITORIAL PLOIESTI

DOCUMENTUL AICI

Joi – 13 octombrie 2022 – între orele 10:00 – 14:00, reprezentantul instituţiei Avocatul Poporului – Biroul Teritorial Ploieşti va fi prezent în municipiul Buzău, pentru a acorda audienţe cetăţenilor din judeţul Buzău şi pentru a primi petiţii. 

            Activitatea se va desfășura la sediul Consiliului Judeţean Buzău, situat în municipiul Buzău, Bd. Nicolae Bălcescu, nr. 48, în spaţiul pus la dispoziţie în acest scop.

Cetăţenii pot solicita sprijinul Avocatului Poporului în mod gratuit, fără perceperea de taxe. 

Pentru operativitate, recomandăm ca la momentul acordării audienței, persoanele interesate să prezinte o cerere din care să rezulte pe scurt problemele cu care se confruntă, precum şi documente justificative, în copie.   

Citește mai departe...

Rezultatul probei interviu pentru ocuparea postului contractual de executie vacant de „guard" la Primăria comunei Largu

DOCUMENTUL AICI

Comisia de concurs constituită în baza Dispozitiei nr.5/19.01 .2021, în următoarea componentă:

- Preşedinte comisie Muşat Gheorghe
- Membru Beitulovici Silviu Cristian
S-a întrunit în data de 12.07.2022, orele 10:00 pentru desfăşurarea interviului în cadrul concursului organizat pentru ocuparea funcţiei contractuale de execuţie vacante de guard la Primaria comunei Largu şi a stabilit planul de interviu. 

Secretariatul comisiei este asigurat de RAILEANU CORNEL

Concursul s-a desfăşurat conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului -cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.

Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:

- abilităţi şi cunoştinţe impuse de functie;
- capacitatea de analiză şi sinteză;
- motivaţia candidatului;
- comportamentul în situatiile de criză;
- iniţiativă şi creativitate.
întrebările şi răspunsurile la interviu au fost consemnate în scris în anexa la raportul final al concursului.
Interviul se notează pe baza criteriilor prevăzute şi a punctajelor maxime stabilite de comisia de concurs pentru aceste criterii prin planul de interviu. După desfăşurarea interviului candidata a obţinut următorul rezultat, conform borderoului anexat: 

proces verbal rezultat proba interviu

Drept pentru care s-a încheiat prezentul proces-verbal, urmând ca rezultatul probei interviu să fie afişat la avizierul Primariei comunei Largu.

 

Rezultatul probei scrise pentru ocuparea postului contractual de executie vacant de „guard" la Primăria comunei Largu

DOCUMENTUL AICI

Având în vedere prevederile art. 28 alin. (3) lit. a) şi art. 30 alin. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următorul rezultat al probei scrise:

rezultat proba scrisa concurs guard

• Promovarea probei scrise se face ca urmare a obţinerii punctajului de minim 50 puncte.
• Candidatul declarat admis va susţine interviul în data de 12.07.2022, la ora 10·00· la sediul Primăriei comunei Largu.
• Candidatii nemulţumiţi de rezultatul obţinut pot formula contestaţii în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului, conform art. 31 din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, care se depun la secretarul comisiei de solutonare a contestaţiilor, Mihai Aurelia la Primăria comunei Largu.
• Afişat astăzi 07.07.2022, ora 14, la sediul Primăriei comunei Largu.

 

 

 

logo largu   

PROGRAM DE FUNCTIONARE PRIMĂRIA LARGU

LUNI  -  JOI       08:00 – 12:00

                        12:00 – 12.30 - PAUZA DE MASA

                        12.30 – 16.30

VINERI              08:00 – 14:30