Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Comuna Largu

- Judetul Buzau -

comuna largu

 

 

 

fiipregatitDSU

ANUNȚ 15.06.2022

 
Consilier achizitii publice, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Compartimentului Achizitii Publice. 
 
      Condiții de desfășurare a concursului:
      - dosarele candidaților se depun la sediul Primăriei Comunei Largu, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului privind organizarea concursului de recrutare, începand cu data de 30.06.2022 până in data de  19.07.2022, ora 16,00;
     - selecția dosarelor se va efectua în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor;
      - sustinere proba scrisa in data de 01.08.2022, ora 10,00;
      - sustinere probei interviu in data de 04.08.2022, in conformitate cu art. 56 din H.G. 611/2008 actualizata.
Durata de lucru : Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămâna.
        Condițiile de participare:
       - candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art.465 din OUG. Nr. 57/2019  Codul administrativ;
       - studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul stiintelor economice
        - vechime în specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice - minimum 1 ani.
    Dosarul de înscriere va cuprinde :
    a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3;
    b) curriculum vitae, modelul comun european; 
    c) copia actului de identitate;
    d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
    e) copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
    f) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitat pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
    g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
    h) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcţiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiţii specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară;
    i) cazierul judiciar;
    j) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifica.

 

  1. Bibliografie si tematica

pentru funcția publica vacanta de executie consilier achizitii publice, clasa I, grad profesional  asistent, Compartiment achizitii publice:

  • Constitutia Romaniei, republicată;
  • U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ;
  • OG nr 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr.53/2003, privind Codul muncii,(r2) republicata, cu modificarile şi completarile  ulterioare;
  • Legea contabilitatii nr.82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificarile si completerile ulterioare;
  • Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • U.G. nr. 98/2017 privind funcţia de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, cu modificrile si completarile ulterior;
  • G. nr. 419/2018 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr. 98/2017 privind funcția de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică, precum și pentru modificarea unor acte normative, cu modificrile si completarile ulterior;
  • Ordinul 1581/2018 privind aprobarea formularelor standard ale proceselor-verbale intermediare de evaluare aferente procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achizitie publica, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari și concesiune de servicii;
  • Legea nr.455/2001 privind semnatura electronica, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • G. nr. 395/2016/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice;
  • Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 se pune la dispoziţie candidaţilor de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului din oficiu, prin publicare pe pagina de internet a acesteia în format deschis, editabil, în cadrul secţiunii dedicate publicităţii concursului, precum şi la sediu, în locul special amenajat pentru desfăşurarea de activităţi de informare şi relaţii publice, în format letric. 
  • Relații suplimentare privind condițiile de participare la concurs se pot obține la sediul Primăriei Comunei Largu, sat Largu, str.Ion Creanga nr.83, comuna Largu, județul Buzău, persoană de contact Radu Tuta – referent, telefon 0238.757.865 incepand cu data de 30.06.2022.

 

Primar

Neculai Stanel

logo largu   

PROGRAM DE FUNCTIONARE PRIMĂRIA LARGU

LUNI  -  JOI       08:00 – 12:00

                        12:00 – 12.30 - PAUZA DE MASA

                        12.30 – 16.30

VINERI              08:00 – 14:30